PROJE PLANIMIZ



MEVLANA GİBİ  PROJESİ
 HAFTALIK PLAN
1.Hafta: (23 Eylül- 29 Eylül)
-Projeye öğretmenlerin dahil edilmesi
-Öğretmenlerin projede çalışacakları öğrencileri belirlemesi ve izin dilekçelerini doldurtmaları
-Projemiz için okulda pano temin edilmesi
-Doldurulan izin dilekçelerinin görsellerinin paylaşılması


2.Hafta: (1 Ekim- 6 Ekim)
-Öğretmenlerin öğrencilerini twinspaceye isim aynı, soyisim farklı olacak şekilde üye olarak kaydetmesi
-Öğretmenlerin proje için YouTube videosunu oluşturması
-Öğretmenlerin okul tanıtım videosunu oluşturup, YouTube kanalında paylaşması
-4 Ekim Hayvanları Koruma Günü etkinliği yapılması (ör: hayvanlara yemek ve su verilmesi)
-Öğretmenlerin tanışma padletinde kendilerini tanıtmaları

3.Hafta: (7 Ekim- 13 Ekim)
-Öğrencilere haftanın Mesneviden seçme hikayesinin okutulması
-Öğrencilerin haftalık hikaye ile ilgili fikirlerini ilgili formda paylaşmasının sağlanması
-Öğrencilerin ilgili padlette kendilerini tanıtması.
-Öğretmenlerin öğrencilere izletecekleri  insan, hayvan veya doğa sevgisini anlatan filmle ilgili görüşlerini ilgili formda paylaşmaları
-Öğrencilere proje yarışması için proje tasarlatılması ve logonun proje kurucularına zamanında teslim edilmesi
4.Hafta: (14 Ekim- 20 Ekim)
-Öğrencilere haftanın Mesneviden seçme hikayesinin okutulması
-Öğrencilerin haftalık hikaye ile ilgili fikirlerini ilgili formda paylaşmasının sağlanması
-Logo yarışması için oy kullanılması
-Mevlana Deyince Aklıma anketinin öğrenci ve öğrenciler tarafından doldurulması


5.Hafta: (21 Ekim- 27 Ekim)
-Öğrencilere haftanın Mesneviden seçme hikayesinin okutulması
-Öğrencilerin haftalık hikaye ile ilgili fikirlerini ilgili formda paylaşmasının sağlanması
-Afiş yarışması için İnsancılık (Hümanizm) Felsefesini konu alan afiş hazırlanması ve zamanında kuruculara teslim edilmesi
-Kadınlara ve Çocuklara yapılan şiddetin doldurulabilmesi için alınabilecek önlemlerle ilgili fikirlerini öğrencilerin KADINA-ÇOCUĞA ŞİDDETE HAYIR padletinde paylaşmalarının sağlanması
-24 Ekim Birleşmiş Milletler Günü Etkinliği


6.Hafta: (28 Ekim- 3 Kasım)
-Öğrencilere haftanın Mesneviden seçme hikayesinin okutulması
-Öğrencilerin haftalık hikaye ile ilgili fikirlerini ilgili formda paylaşmasının sağlanması
-Hayvanlara yapılan şiddetin doldurulabilmesi için alınabilecek önlemlerle ilgili fikirlerini öğrencilerin HAYVANA ŞİDDETE HAYIR padletinde paylaşmalarının sağlanması
-HAYVAN OLSAYDIM anketinin öğrencilerce doldurulması
-29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Etkinliği (ör:bahçe pikniği)



7.Hafta: (4 Kasım – 10 Kasım)
-Öğrencilere haftanın Mesneviden seçme hikayesinin okutulması
-Öğrencilerin haftalık hikaye ile ilgili fikirlerini ilgili formda paylaşmasının sağlanması
-Doğaya şiddetin önlenmesi için alınabilecek önlemlerle ilgili fikirlerini öğrencilerin DOĞAYA ŞİDDETE HAYIR padletinde paylaşmasının sağlanması
-10 Kasım Atatürk’ü Anma Etkinliği (ör:Blackposters uygulamasından Atatürk posteri çıkarıp Atamızla öğrencilerin fotoğrafları çekilebilir, Voki uygulamasından Atamızla ilgili şiir veya yazı okutulabilir,…)

8.Hafta: (11 Kasım – 17 Kasım)
-Öğrencilere haftanın Mesneviden seçme hikayesinin okutulması
-Öğrencilerin haftalık hikaye ile ilgili fikirlerini ilgili formda paylaşmasının sağlanması
-Öğretmenlerin ORTAK ÜRÜN anketini doldurması ve fikir çokluğu ile ortak ürün seçilmesi ve oluşturulması
-Proje ortak ürünü için ortak okullara İnsan Hakları Evrensel Bildirgesinin okutulması.

9.Hafta: (18 Kasım – 24 Kasım) TATİL
-Ortak okullarla hediyeleşmek için öğrencilerin üzerinde Mevlananın sözlerinin bulunduğu kitap ayraçlarını hazırlamalarının sağlanması
-Öğretmenlerin öğrencilerin fikirlerinden oluşan ŞİDDETE HAYIR e-kitabını oluşturmaları


10.Hafta: (25 Kasım – 1Aralık)
-Öğrencilere haftanın Mesneviden seçme hikayesinin okutulması
-Öğrencilerin haftalık hikaye ile ilgili fikirlerini ilgili formda paylaşmasının sağlanması
-Mevlana Müzesinin kendi imkanlarımız dahilinde  öğrencilerle maketinin yapılması


11.Hafta: (2 Aralık – 8 Aralık)
-Öğrencilere haftanın Mesneviden seçme hikayesinin okutulması
-Öğrencilerin haftalık hikaye ile ilgili fikirlerini ilgili formda paylaşmasının sağlanması
-4 Aralık Dünya Engelliler Günü için farkındalık etkinliği (ör:renkli parmak baskısı)


12.Hafta: (9 Aralık – 15 Aralık)
-Ortak ürün olarak  ortak okullara Mevlana’nın Gitme şiirini paylaştırıp okutmak, YouTube kanalında paylaşmak
-Okul Web sitesinde projenin tanıtımının yapılması
-HANGİ MESNEVİ HİKAYESİ anketinin ortak ve öğrencilerce doldurulması


13.Hafta: (16 Aralık – 22 Aralık)
-Proje sonucu değerlendirme anketini öğretmenlerin doldurması
-SANA NE KATTI? anketinin öğrencilere doldurtulması
-Proje sonu sergisi (ör: proje boyunca çalışmaların görsellerinin bulunduğu fotoğraf sergisi)
-Proje e-kitabının oluşturulması





   

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder