14 Haziran 2020 Pazar

Konya Şehit Ahmet Baş Spor Lisesi Mevlana Gibi Projesini Başlattı

     Ben proje kurucularından ve Meryem Tuğba KAHRAMAN. Konya Şehit Ahmet Baş Spor Lisesi'nde 4 yıldır matemaik ve geometri öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Hem Konyalı olmam hem de Konya'da görev yapmamdan dolayı Konyaya gönül borcumu ödemek için büyük değerimiz Mevlana'yı hem farklı illerimize tanıtmak, hemde kendi öğrencilerime ve başka öğrencilere Mevlanayı, hümanizm felsefesini, hoşgörüyü daha iyi anlatmak için projemizi yazmış ve başlatmış bulunuyorum. Projemiz beklenenden ve tahmin edilenden daha fazla talep gördü. Mevlanamızın "Ne olursan ol, yine gel." sözünden hareket ederek belirli bir tarihe kadar katılmak isteyen tüm lise öğretmenlerimizi il, ilçe ve okul türü gözetmeksizin projemize dahil ettik. Ben kendi okulum Konya Şehit Ahmet Baş Spor Lisesinde Mevlana projemizi en güzel şekilde temsil edip, çalışabileceğini düşündüğüm 11.sınıf öğrencilerimi tercih ettim. Proje ekibimle karşınızdayım :)

3 yorum:

  1. Başarılı ekip👏🏻 Sizin ve çocuklarınızın emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim hocam. Hepimizin emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Beni de projenize dahil ettiğiniz için teşekkür ederim.Emeklerinize sağlık.İnşallah bundan sonra ki süreçte her şey gönlünüzün istediği gibi gerçekleşir :)

    YanıtlaSil